Garancija

Smisel dobre garancije je, da je ne potrebujete. V našem podjetju se trudimo pri kvalitetnih izdelkih in montaži. Ne montiramo izdelkov, s katerimi bi lahko imeli kasneje težave zaradi ugodne cene in hitre montaže. Kvalitetni izdelavi in montaži namenimo svoj čas in dodaten potrošni material, zaradi česar nimate kot stranka nepotrebnih stresnih situacij z reklamacijami, takrat ko izdelke najbolj potrebujete.

Kot je opazno na slikah, je razlika med kvalitetno in hitro inštalacijo očitna.

1. Pri hitri inštalaciji gredo ponavadi kabli skozi reže za oddušnike kabine in posledično držijo reže razprte. To pomeni, da so oddušniki ves čas odprti in ne služijo več svojemu namenu − guma se odmakne samo, ko zaprete vrata vozila. Guma je odmaknjena tudi med vožnjo po brezpotjih, v deževnem vremenu in pri vseh ostalih vremenskih pogojih. Posledica je vstopanje vode in prahu v prtljažni prostor, s tem pa razpadanje vozila od znotraj navzven.

2. Druga razlika so kabelski snopi. Vse kable, povezane z električno instalacijo, vežemo po originalnih in že obstoječih kabelskih snopih. S kabelskimi vezicami so pritrjeni na originalna mesta in ne ležijo prosto pod tapetami vozila. V nasprotnem primeru lahko nastanejo težave kratkega stika ali nedelovanja elektrike.

3. Tretja in glavna razlika je napajanje elektronskega modula. Napajanje le-tega poteka preko stalnega toka vozila in ne preko vtičnice za napajanje dodatnih porabnikov v vozilu (pepelnika). V primeru priključitve k omenjenemu porabniku se napajanje modula izključi takoj, ko zaustavite vozilo.

Primer: Na avtocesti vam poči pnevmatika. V vozilu prižgete smerne utripalke in se umaknete od vozila ter za seboj zaklenete vozilo. Takoj ko ste zapustili vozilo, ste avtomatično izklopili napajanje modula in s tem je vsa signalizacija na prikolici izklopljena. Tveganje za nesrečo je veliko večje, saj vozilo ni vidno kot stoječe.

Zaradi tega je potrebno napeljati napajanje od sprednjega dela vozila, kar nas stane dodatnega časa pri napeljavi po vozilu.

4. Zadnja razlika je vezava luči za meglo. Vsa vozila, opremljena s 7-polno ali 13-polno električno instalacijo, morajo imeti tudi vezano luč za meglo. Ker je ponavadi luč za meglo izven vseh ostalih luči, je zopet potrebna dodatna napeljava in s tem dodatni čas, čemur se večina rada izogne z izgovorom »saj se ne uporablja pogosto«. Vendar ko se uporablja, je lahko življenskega pomena, saj počasno vozilo s prikolico v slabih vremenskih pogojih hitro postane tarča hitrih vozil, ki vozijo na slepo.

 

 

 

Zapri X

Podjetje:

Kontaktna oseba:*

Telefon:*

Naslov:*

E-pošta:*

Vprašanje:*